(0432) 65-69-71
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English

Особистий прийом громадян

Опубліковано 13 липня 2020 року, 09:00

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління

     Державної казначейської  служби  

України у Вінницькій області

 від 24.04.2019 № 22  

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян

посадовими особами Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області

 

I. Загальні положення

1. Цей Порядок регулює питання проведення особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області (далі – Головне управління).

2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є реалізація положень Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до Головного управління, відповідно до законодавства України.

II. Організація та проведення особистого прийому громадян

1. Прийом громадян посадовими особами Головного управління здійснюється у визначені дні та години, за попереднім записом, згідно із затвердженим графіком.

Особистий прийом громадян проводиться посадовими особами Головного управління у кабінеті №220 (Відділ діловодства Головного управління) або на своїх робочих місцях, у присутності відповідального працівника Відділу діловодства Головного управління (далі – Відділ діловодства).

2. Прийом громадян, яким присвоєно звання Герой України, Герой Радянського Союзу, Герой Соціалістичної праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», проводяться першочергово.

3. Інформація про графік особистого прийому громадян розміщується на офіційній веб – сторінці Головного управління та на інформаційному стенді у вестибюлі адміністративної будівлі Головного управління (21018, м. Вінниця,                           вул. Пирогова, 29).

4. Попередній запис на особистий прийом громадян до начальника Головного управління та його заступників здійснюється працівником Відділу діловодства за телефоном (0432) 66 26 26 не пізніше, ніж за 7 днів до дати прийому.

Під час попереднього запису з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа чи структурний підрозділ, до компетенції яких належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї (свого) заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження). 

Відповідальний працівник Відділу діловодства, який здійснює попередній запис на прийом, не пізніше ніж за 2 робочі дні до встановленого графіком дня прийому, повідомляє про це відповідну посадову особу, яка буде здійснювати прийом та за 5 робочих днів – керівника самостійного структурного підрозділу Головного управління, до компетенції якого належить порушене питання, який готує за два дні до дати прийому громадян інформацію щодо порушеного питання.

У разі відмови громадянина у наданні інформації про себе або представника інтересів громадянина у наданні інформації про особу громадянина та про зміст порушеного питання, за яким можливо визначити наявність функціональних повноважень Головного управління на його розгляд, запис визнається таким, що не відбувся, за ініціативи заявника.

Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

5. У записі на особистий прийом може бути відмовлено з таких підстав:

повторне звернення одного й того самого громадянина з питання, що вже надавалося ним до Головного управління на розгляд та опрацювання й було вирішено по суті;

письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство.

Про відмову в записі та причини відмови громадянинові надаються відповідні роз'яснення.

6. Забороняється відмова громадянинові в записі на особистий прийом з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

7. У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини повторного звернення, надаються необхідні роз’яснення.

8. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку, та/або особи, які перебувають у родинних стосунках з такими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу та повноваження.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

Неповнолітні особи та особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.

9. Усі звернення громадян на особистому прийомі громадян реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян відповідальним працівником Відділу діловодства, який є присутнім на особистому прийомі громадян.

Журнал реєстрації особистого прийому громадян зберігається у Відділі діловодства і вноситься до його номенклатури справ.

10. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає, відповідно до чинного законодавства, обґрунтоване роз’яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).

11. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що і письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові, за його згодою, надається усна або письмова відповідь, проект якої готується відповідним самостійним структурним підрозділом Головного управління, до компетенції якого належить вирішення порушеного питання. 

У разі надання письмової відповіді, в журналі реєстрації особистого прийому громадян відповідальним працівником Відділу діловодства здійснюється запис про результати розгляду звернення із зазначенням дати та номера листа, яким було надано відповідь.

12. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення порушених громадянином питань посадова особа Головного управління може залучати до їх розгляду працівників відповідних самостійних структурних підрозділів апарату Головного управління, його територіальних органів або одержувати за запитом від них необхідну інформацію.

13. Письмові звернення (пропозиції, заяви і скарги), подані під час особистого прийому громадян, оформлені відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», передаються до Відділу діловодства на реєстрацію та опрацювання самостійними структурними підрозділами Головного управління.

14. Якщо вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Головного управління, посадова особа, яка здійснює особистий прийом громадян, пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи потрібно звернутися.

15. Доступ громадян у приміщення Головного управління на особистий прийом, відповідно до попереднього запису, здійснюється з дозволу начальника Головного управління або його заступників при пред’явленні документа, що посвідчує особу громадянина.



 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Державної казначейської 

служби України у Вінницькій області

від 24.04.2019 № 23



Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області


   Посада
   
   Прізвище, ім'я, по батькові
   
   Дні прийому (щомісяця)
   
   Години прийому
   
   1
   
   2
   
   3
   
   4
   
   Начальник Головного управління
   
   Бакута  Сергій Віталійович
   
   друга та четверта середа
   
   з 10:00 до 12:00
   
   Заступник начальника Головного   управління
   
   Базалицький Вячеслав Михайлович
   
   друга та четверта  п’ятниця
   
   з 10:00 до 12:00
   
   Заступник начальника Головного   управління
   
   Чернова 
   Олена Володимирівна
   
   другий та четвертий понеділок
   
   з 10:00 до 12:00
   

 

 

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux